AKD-Zaštita vjeruje da ljudi čine razliku te zaposlenici ljudskih resursa zapošljavaju i razvijaju stručan i educiran tim zaposlenika koji svojim znanjem, vještinama i iskustvom najbolje mogu odgovoriti na izazove okruženja u kojem tvrtka posluje.
Usmjerenost na prepoznavanje potencijala pojedinaca i kontinuirano ulaganje u razvoj njihovih znanja i vještina, potrebnih za učinkovito obavljanje posla, kao i implementacija novih znanja u sve segmente poslovanja jedan je od glavnih prioriteta tvrtke.
To je u velikoj mjeri doprinjelo tome da se AKD-Zaštita iz tvrtke sa 34 zaposlenika, prisutne samo na području Zagreba, razvije u tvrtku sa više od 800 zaposlenih, koja posluje na nacionalnoj razini i pokriva gotovo sva područja Hrvatske kroz osam regija.
AKD-Zaštita u svojem poslovanju te stvaranju korporativne kulture promovira svoje vrijednosti:
- POVJERENJE I ODGOVORNOST ključni su prioriteti AKD-Zaštite u svim segmentima poslovanja. Svojim djelovanjem AKD-Zaštita nastoji opravdati očekivanja korisnika, poslovnih partnera i zaposlenika, te pozitivno utjecati na lokalnu zajednicu.
- OTVORENOST I TOLERANCIJA - AKD-Zaštita stvara neupitne pretpostavke, te kontinuirano radi na unapređenju otvorene komunikacije i međusobnog uvažavanja među zaposlenicima i poslovnim suradnicima.
- RAVNOPRAVNOST I JEDNAKOST - AKD-Zaštita jamči ravnopravnost i jednakost postupanja prema zaposlenicima, poslovnim partnerima, klijentima i svima onima s kojima u svom djelovanju dolazi u dodir.
- TRANSPARENTNOST I INTEGRITET- AKD-Zaštita svoju djelatnost obavlja na zakonit, odgovoran, transparentan i profesionalan način, sukladno zahtjevima struke. Građenje pozitivne slike tvrtke i nulta tolerancija na svako nekorektno, neetično, diskriminacijsko, nezakonito i koruptivno ponašanje, te usmjerenost na izgradnju kvalitetnih i transparentnih odnosa s poslovnim partnerima, korisnicima i zaposlenicima ubrajaju se među najvažnije poslovne ciljeve tvrtke.
Također, u odnosu prema kolegama i poslovnim partnerima AKD-Zaštita promiče i zahtijeva standarde poželjnog ponašanja kao što su:
- poštovanje razlike među ljudima
- odgovornost u odnosima između radnika i poslodavca te u poslu općenito
- proaktivan odnos prema radu
- kvalitetna i jasna i učinkovita komunikacija
- suradnja i dijalog
- transparentnost
- povjerenje i sigurnost